SON DAKİKA

Çağrı merkezindekileri çıldırtan diyaloglar

Konya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KOSKİ) Genel Müdürlüğünün abone şikayetleri için hizmet veren çağrı merkezine gelen bazı telefonlardaki diyaloglar da bu kadarına da pes dedirtti.
27 Eylül 2013, Cuma - 14:14

KOSKİ Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, su kesintisi ve arıza gibi durumlarda abonelerin ihtiyaçlarına cevap vermek için kurulan Alo 185 Çağrı Merkezi'nde, bazen amaç dışı telefonlar nedeniyle ilginç diyaloglar yaşanabiliyor.

Genel müdürlüğün hizmet alanına giren su ve kanalizasyonla alakalı sorunların dışındaki çağrılar, verilen hizmette aksamalara neden oluyor. Genellikle su arızalarının bildirildiği hattı arayanlardan biri, ''Büyük hanımdan ayrılınca bana nafaka davası açılır mı?'' diye sorarken; özel hayatıyla ilgili sorun yaşadığını belirten bir başka kişi ile çağrı merkezi görevlisi arasında şu diyalog yaşanıyor:

"Vatandaş: Ben şimdi yeni bir hanım alacağım.

Görevli: Burası KOSKİ

Vatandaş: Büyük hanımdan ayrılacağım

Görevli: Beyefendi burası KOSKİ

Vatandaş: Tamam ama şuna cevap ver. Büyük hanımdan ayrılınca bana nafaka davası açılır mı?"

185 Çağrı Merkezi'ni arayan vatandaşlardan bir değeri ise görevliye; "Bayadır sizi arayamıyorum, 6 ay oldu kusura bakmayın. Sizi Allah'a emanet ediyorum, Allah her daim yardımcınız olsun" diyerek telefonu kapatıyor. Bu hattı yanlışlıkla Erzurum'dan arayan bir vatandaş ile yaşanan diyalog ise kayıtlara şöyle geçti:

"Vatandaş: Bizim ahıra su dolmuş, hayvanlar perişan durumda

Görevli: Efendim adres alabilir miyim?

Vatandaş: Eski Hayvan Pazarı'nın orada, üçüncü han

Görevli: Efendim açık adres veya abone numarası verebilir misiniz?

Vatandaş: Kazım Yurdalan Mahallesi

Görevli: Verdiğiniz adres Konya'da mı?

Vatandaş: Yok Erzurum"

KOSKİ yetkilileri, açıklamanın sonunda, bu şekilde hizmet veren çağrı merkezlerinin amaç dışı aranmaması konusunda vatandaşları uyardı.

Konya Namaz Vakitleri
İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Diğer Haberler