SON DAKİKA

SEO danışmanlığında doğru adres

İnternet sitelerinin hak ettiği değeri alabilmesi ve hedef kelimede istenen yere ulaşabilmesi için bir takım çalışmaların yapılması kaçınılmazdır.
31 Ağustos 2018, Cuma - 12:29


İşin toplamına "SEO çalışması” denir. Bu çalışma, site içi ve site dışı olmak üzere iki farklı şekilde yapılmaktadır. İç SEO, sitenin iç tasarımından link dizilimine, içeriklerinin yazılmasından kod yapısına kadar site ile alakalı olan tüm bölümleri içermektedir. İşi bilmeyenler, genellikle tek tip çalışma mantığı ile sitenin hedef kelimede yükseleceğini düşünürler ve genellikle dış SEO çalışmasının yeterli kalabileceğini düşünürler aslında durum hiç de böyle değildir, bir site için çalışma yaparken dış çalışmalardan önce sitenin içyapısının sağlamlaştırılması gerekir. Mesela grafik olarak ziyaretçiyi yoracak bir çalışma kesinlikle ziyaretçilerin siteye gelmesini engeller, gelseler bile sitede kalma süresi çok kısa olur bu da site için eski puan anlamına gelir. Tabi ki sadece bu bir örnekti, bunun gibi söylenebilecek birçok konu vardır; içeriklerin doğru şekilde girilmemesi, kelime sayısında abartıya kaçılması, resimlerin özenle seçilmemesi ve kod yapısının düzgün olmaması gibi pek çok sorun da yine sitelerin SEO çalışmasını baltalamaya yetiyor. Metafor tüm bu çalışmaları en ince ayrıntılarına kadar hesaplayarak yapan bir firma olduğu için çalışmalar daha sağlıklı sonuçlar vermektedir. Bir sitenin içyapısının nasıl olması gerektiğini, dış bağlantılarda nelere dikkat edilmesi gerektiği konusu gibi önemli konular hakkında bilgi ve birikime sahip olan firma, uzun dönemlerin çalışma kalitesi ile yeni müşterilerinin beklentilerini en iyi şekilde karşılamaktadır.

SEO nasıl yapılır?
İnternet siteleri, yaygın olarak hayatımızın merkezinde yer alan platformlardır. Hizmet ve ürün siparişi vermek için kullanılan siteler, kişisel blog sitelerini de kapsadığında dünyanın büyüklüğü kadar bir büyüklüğe ulaşabiliyorlar. Günümüzde insanların ihtiyacını internet sitelerinden karşılarken kullandıkları mantık şu şekildedir. Örneğin; "soğuk algınlığına iyi gelen bitkiler” şeklinde bir arama yaparken en üstte çıkan site, ziyaretçi için daha yakın olduğunda ziyaretçi bu siteye girer. Tabi bu sitenin ne şekilde hazırlandığı önemlidir, her ne kadar ziyaretçi bu siteye girse de burada kaldığı süre SEO’yu yakından etkiler. Bazı sitelerde verdiğimiz örnekten yola çıkarak gördüğümüz detayı ele alalım. Bir sitede biberin faydaları konusu ele alınırken uzun uzadıya bir girişin arından 3-5 madde ile biberin faydaları hakkında bilgi veriliyor, böyle bir site ziyaretçiyi son derece yorar ve daha ilk girdiği andan itibaren sıkılmaya başlar ve siteyi terk eder. Her ne kadar arama motorlarında üste çıkmış olsa bile kısa sürede sıralamayı yitirecektir, çünkü ziyaretçinin sitede kalış süresi çok kısadır. Bu kısım sitenin iç SEO kısmını etkiler. Bu alanda doğru çalışmaların yapılması hizmetini sunan Metafor bu çalışmadan sonra siteye dışarıdan gelecek bağlantı ve referans linklerinin sağlıklı ve doğru biçimde almasını sağlayarak etkili bir çalışma sunar.

SEO ücretleri
SEO danışmanlığı hizmeti veren firmalarda, her site için aynı ücret talep edilmez. Hedef kelimenin arama motorlarındaki aranma hacmine göre ve rakiplerin çalışmalarına bakılarak detaylı bir fiyat çalışması yapılır yani net olarak her site için "SEO ücreti şu kadardır” demek doğru olmaz. Ama bunun yanında sabit olarak hizmet bedeli istenir, bu da firmanın kendi belirlediği fiyatlarla alakalıdır. Metafor, müşterilerine hizmet verirken kaliteli çalışmaların yapılmasına özen göstermekle birlikte hizmet bedelini düşük tutar ve çalışmalarında müşterilerinin bütçesinin yorulmasını engeller. Siteniz için çalışma yaptırmak ve işleri incelemek için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
Kurumsal SEO hizmeti almak için https://www.metafor.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
 
Konya Namaz Vakitleri
İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Diğer Haberler