SON DAKİKA

INFLUENCER MARKETING

12 Şubat 2020, Çarşamba - 11:50

Influencer pazarlama, pazarlama süreçlerinde dijital ortamda etkili olan faktörlerin bir değerlendirmesi olarak ortaya çıkmaktadır. Influencer Marketing, influencerlerın fikrini alarak ve günümüzün içerik odaklı bir pazarlama kampanyasına yerleştirerek eski-geleneksel ve yeni-modern pazarlama araçlarının bir melezidir. Influencer pazarlamada temel farklılaştırıcı, kampanyanın sonuçlarının markalar ve etkileyiciler arasındaki işbirlikleri olmasıdır.
Bugün sosyal medyayı kullanan önemli bir tüketici grubu var. Yoğun rekabet içinde bulunan şirketler, özellikle pazarlama araçlarını hızlandırmak için dijital medyada oldukça uzun zaman harcayan hedef kitleye hitap etmek istiyor. Sosyal medyanın gücünü kullanarak rekabet yarışından başarılı bir şekilde çıkmak istiyorlar.

Influencer marketing kampanyasında, başarıya ulaşmak için dikkate alınması gereken temel noktalar vardır. İlk önceliğimiz influencer seçimidir. İkinci mihenk taşı, oluşturulacak içeriğin kalitesidir. Oluşturulacak içerik geleneksel yöntemlerden uzak olmalı ve dinleyicilerin dikkatini çekmek için dikkatle hazırlanmalıdır. Büyük şirketler burada örnek alınabilir. Periyodik olarak sağlam reklam stratejileri sizin için iyi bir rehber olabilir. Son anahtar faktör, seçim yapabileceğiniz sosyal medya platformudur. Tüm bu üç taş doğal olarak birbirleriyle ilişkili olmalıdır. Bir influencerın sadece belirli kitleye güçlü erişimi olması, bu kampanyada size başarı getirmeyecektir. Pazarlanacak ürün, marka veya hizmet için doğru reklam içeriği ve doğru medya seçimi de en az influencer seçimi kadar önemlidir.

Influencerlar kendi markalarını oluşturmak ve kitlelerini geliştirmek için zaman harcayan kişilerdir; itibarlarını ve onlara güvenen insanları doğal olarak yanıltmak istemeyeceklerdir. Sosyal medya ve içerik pazarlaması yavaş ve istikrarlı bir yaklaşım gerektirir. Sektörünüzde otoritenizi, güvenilirliğinizi ve düşünce liderliğinizi viral olarak gösterebilirsiniz. Bu, insanların doku yerine kullanmak istediklerini söyledikleri gibi, sunduğunuz her şeyle eşanlamlı olmakla ilgilidir. Influencer pazarlama sadık ve etkili takipçileri almak için yavaş bir oyundur. Bu strateji, takipçilerin kalbine ve zihinlerine girmenin en etkili yoludur.
Etkileyenler, ünlülerin aksine, herhangi birisi de olabilir. Herkes olabilir. Onları etkili kılan şey, web ve sosyal medyadaki geniş takipleridir. Etkileyen kişi, Instagram’da popüler bir moda fotoğrafçısı veya tweet yazan iyi okunmuş bir siber güvenlik blog yazarı veya LinkedIn’de saygın bir pazarlama yöneticisi olabilir. Herhangi bir endüstride, etkili insanlar vardır - onları bulmanız yeterlidir. Yüz binlerce (milyonlarca olmasa da) takipçileri tarafından kolayca tanınıyorlar ve bu sizin ulaşmak istediğiniz hedef kitleyi oluşturmaya yetecektir.
Detaylı bilgi için; https://www.tipeffect.com
 
 
Konya Namaz Vakitleri
İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Diğer Haberler