SON DAKİKA

OYUNLAŞTIRMA

27 Şubat 2020, Perşembe - 17:25

Gamification (Oyunlaştırma) dünyadaki en popüler konulardan biri olmuştur. Gamification, oyun geliştirme ile bağlantılıdır. Ayrıca, influencer marketing oyunları ve bu uygulamaları dağıtmak için önemli bir rol oynamaktadır. Oyun geliştiricileri açısından da Türkiye bu alanda önde gelen ülkelerden biri. Yeni ajanslarla, farklı firmalar ve müşteriler artık Gamification uyguluyorlar. Bu süreçte, Türkiye’de influencer marketing ajansları da önemli bir rol oynamaktadır. Influencer marketing, sosyal medya platformlarının ortaya çıkmasıyla giderek daha popüler bir pazarlama ve tanıtım stratejisidir. Influencer marketing, oyun yöntemi ile oyuncular ve markalar arasında güçlü köprüler kurulabilir. Influencer marketing, oyun endüstrisinin önde gelen isimleriyle yürütme kavramının en basit tanımıdır. Oyun Geliştirme ve Gamification Turkey Uygulamaları birbiriyle bağlantılıdır. Oyun geliştiricileri düşündüğümüzde Türkiye’deki ajanslar bu sektördeki faaliyetlerini artırıyor.

Oyun, influencer marketing açısından, takipçiler oyun dünyasını yakından takip edenler olmalıdır. Özellikle, Twtich ve YouTube gibi video paylaşım kanalları belirli kitlelere hitap ediyor, influencer marketing stratejisinin başlangıç noktası da diyebiliriz. Bu noktada, tanıtılan ürünler ve markalar genellikle oyun dünyasının ihtiyaçlarına yöneliktir.
Gamification nedir diye sorabilirsiniz. Gamification, oyun öğelerini iş operasyonlarına entegre ediyor. Ve bu yüzden, önceden de belirtildiği üzere oyun geliştirme ve Gamification birbirine bağlı. Türkiye’de oyun oynaması için Türk ajansları oyun geliştirme şirketlerine yatırım yapmalı. Bu şirketler oyun geliştirmenin dinamiklerini bildiğinden, işletmelere Gamification Turkey uygulamaları için rehberlik edebilirler. Ayrıca, oyun geliştiricileri şirketlerin olumlu Gamification öğelerini benimsemelerine yardımcı olabilir.

Influencer marketing ajansları açısından Türkiye bu sektörde yenidir. Bu nedenle, bu ajanslar Türkiye oyun geliştiricileri sektörü ile güçlü bir işbirliği yapmalıdır. Bu şekilde, oyunlaştırma Türkiye sektörü her zamankinden daha fazla hızlanabilir. Influencer marketing ajansları, markaların farklı pazar segmentlerindeki varlıklarını artırmalarına yardımcı olur. Gamification Turkey göz önüne alındığında, bu pazarlama ajansları hedef kitlenin ne beklediğini öğrenebilir. Bu şekilde, influencer marketing ajansları şirketleri bu süreçlere yönlendirebilir. Ayrıca, influencer marketing yapanlar çağdaş pazarlama yöntemleri uygulayabilirler. Oyunlaştırma yeni uygulamalarla ilgilidir. Ve çalışanların ihtiyaçlarını anlamak önemlidir. Influencer marketing uygulamacıları oyun geliştiricileri ve çalışanları arasında bir köprü olabilir. Bu şekilde, genel iş verimliliği arttırılabilir.
Detaylı bilgi için; https://www.purplepan.com/influencer-marketing-ajansi-tipeffect/
 
Konya Namaz Vakitleri
İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Diğer Haberler